Észak-Magyarországi Régió Turizmusfejlesztési Stratégiája 2007-13

Nyomtatóbarát változat
Megbízó: A Magyar Turizmus Rt. megbízásából készítette:
Készítette: RMC Regionális Marketing Centrum Kft. Miskolc
A tervezés irányítója: Dr. Piskóti István
Az együttműködő szakértői csoport tagjai: Bárdos István, Breintenbach József, Gecsei Anikó, Kiss János, Kovács Gábor, Nagy Katalin, Valenta Linda, Varjas László
Dátum: 2006
 
Jelen dokumentum az észak-magyarországi turisztikai régió területére vonatkozó, a 2007-13-as tervezési időszakra szóló fejlesztési stratégia. Az Észak-Magyarország Régió turizmusfejlesztési stratégiájának feladata, hogy a 2000-ben készített regionális turizmusfejlesztési koncepció és stratégiai program óta eltelt idő eredményei alapján helyzetértékelést adjon, megfogalmazza a régió aktuális szakmai turizmusfejlesztési céljait, a célok elérését biztosító stratégiai megoldásokat és az alkalmazandó eszköz, intézkedésrendszert, mely segítője, vezérfonala lehet a turizmus fejlődésében érintett közösségi, és vállalkozói aktivitásnak, kooperatív cselekvésnek. A stratégia készítése két lépésben történt. Először a régió turisztikai helyzetének, lehetőségeinek felmérése alapján megfogalmaztuk a jövőképet, a stratégiai célokat és kijelöltük a fő fejlesztési irányokat, prioritásokat. Ezt követően a stratégiai programok, intézkedések részleteinek, a realizálás és ellenőrzés feltételeinek a  kidolgozására került sor.
 

forrás:
CsatolmányDátumMéret
[file] Észak-Magyarország Régió Turizmusfejlesztési stratégiája 2007-1316/03/11 1:27 pm1.1 MB